10. 01. 2020
Víme, že se zatím nedaří zapojovat veřejnost do plánování dopravy. A také víme, že pokud kampaně realizují města, tak většinou mají menší úspěch, než když je realizuje neziskový sektor. Pokusíme se to změnit. Cestou může být kvalitně zpracovaný komunikační plán města a zejména jeho implementace. Ideální je, když se v místě propojí město s místním neziskovým sektorem. Níže uvádíme několik příkladů pro inspiraci.
Základní informace (14 příkladů)
Evropský týden mobility (6 příkladů)
Do práce na kole (4 příklady)
Propagace chůze (2 příklady)
Firmy (4 příklady)
Komunikační nástroj: výstavy (3 příklady)
Další české kampaně (19 příkladů)
Štítky:
Zapojování veřejnosti (Role města, tag6),
Kampaně (Občan, tag35)
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je dovoleno pouze se svolením
Partnerství pro městskou mobilitu, z.s. a s uvedením zdroje.