24. 05. 2019
V rámci projektu Koncepce rozvoje přeshraniční cykloturistiky na polsko-českém pohraničí byla vytvořena i marketingová strategie přeshraniční cykloturistiky v polsko-českém příhraničí, která zahrnuje analytickou a strategickou část.
V analytické části se věnuje analýze nabídky a poptávky, a to v obecné rovině i na úrovni zkoumaného území.
Ve strategické části je definována strategie marketingu a produkt polsko-české dálkové cyklotrasy, včetně jeho základních atributů, tj. cílových skupin, klíčových partnerů, marketingového mixu a marketingových nástrojů.
Publikaci si můžete stáhnout v rámci této novinky.
Publikaci zpracovala Nadace Partnerství.
Tato novinka byla vytvořena v rámci projektu Koncepce rozvoje přeshraniční cykloturistiky na polsko-českém pohraničí. Projekt je spolufinancován z prostředků Evropského fondu regionálního rozvoje, prostřednictvím programu INTERREG V-A Polsko – Česká republika.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je dovoleno pouze se svolením
Partnerství pro městskou mobilitu, z.s. a s uvedením zdroje.