Česko světové: Pochlubte se svými unikáty

24. 04. 2020

Celosvětová pandemie měla obrovský dopad na cestovní ruch. Pro regiony, které budou připraveny, to ale bude zároveň příležitost získat znovu zájem Čechů.

Téměř dvě třetiny populace Česka pravděpodobně vyrazí na letošní letní dovolenou nebo výlet po České republice, zhruba pětina již nyní ví, že v létě nikam nepojede. Vyplývá to z on-line průzkumu, který pro agenturu CzechTourism zpracovala společnost IPSOS. Agentura připravuje mimořádnou kampaň, která spojí různé aktivity agentury pod jeden koncept  #světovéČesko a podpoří domácí turismus. Cílem kampaně je podpořit zájem o cestování po Česku, představit méně známá místa, rozprostřít turisty v destinacích a prodloužit turistickou sezónu.

Koncept kampaně bude k dispozici regionům, profesním asociacím i podnikatelům, kteří se již nyní mohou zapojit zasíláním svých tipů na české lokality, které si nic nezadají s těmi světovými.

Zapojit se do kampaně je možné již nyní, a to několika způsoby:

- zprostředkováním svých tipů do srovnávacího formátu kampaně české/světové destinace

- zasláním fotografie turistických cílů v ČR (ve srovnání s vizuálně velmi obdobnými a světově známými turistickými cíli) na adresu katalog@czechtourism.cz (fotografie je potřeba odeslat ve formátu JPEG (šířka min. 1080 px, výška min. 1080 px) včetně specifikace práv využití)  

- sdílením aktuálního obsahu o cílech v ČR na svých platformách napojením na web kudyznudy.cz (tzv. API)

- návrhy další spolupráce (napojení na vlastní kampaně, cobranding apod.)

Více o kampani #světovéČesko

V kampani #světovéČesko se objeví i známe osobnosti jako Jaromír Jágr, Jaroslav Kulhavý nebo Gabriela Koukalová. Ti budou vystupovat ve spotech a představí se v roli „ambasadorů“ jednotlivých krajů. Cílem kampaně je podpořit zájem o cestování po Česku, představit méně známá místa, rozprostřít turisty v destinacích a prodloužit turistickou sezónu. První vlna kampaně #světovéČesko poběží již před hlavní letní sezónou na vlastních kanálech agentury CzechTourism (web a sociální sítě Kudy z nudy), v online a tištěných médiích, v televizi a v rádiích. Celkový rozpočet kampaně je 20 mil. Kč. Další vlny jsou plánovány na pozdní léto a začátek zimy. 

Česko světové: Pochlubte se svými unikáty
Modul: Novinky