02. 06. 2018
Jak na změnu mětské mobility? Jsou dva pilíře. Na jedné straně potřebujeme odborné informace. O tom jsou semináře, konference, či tato webová stránka Akademie městské mobility, nebo včerejší novinka Plán Bratislava. Na druhé straně potřebujeme kvalitní kampaně. Taky jich několik známe. Díky spolupráci s Mastercard chceme rozjet novou kampaň CityChangers. Poprvé byla představena odborné veřejnosti na veletrhu URBIS v Brně dne 26. 4. 2018. Doporučujeme si prohlédnout prezentaci.
Kampaň CiyChangers se dá zjednodušeně popsat takto. Města si vyberou jeden, dva projekty, prostřednicvím kterých by mohly být obyvatelům dobře vysvětlit principy plánu udržitelné městské mobility. Pro tyto projekty chceme najít finanční prostředky na marketing. Současně budou zařazeny do celostátní kampaně. Prostě jedná se o klasický dominový efekt. Městu se bude například lépe komunikovat rekonstrukce ulice, když ví, že za sebou bude mít celorepublikovou podporu.
Čeká nás ještě dlouhá cesta, ale základní teze jsou jasné.
Štítky:
Kampaně (Občan, tag35)
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je dovoleno pouze se svolením
Partnerství pro městskou mobilitu, z.s. a s uvedením zdroje.